Таких майданчиків для сміттєвих контейнерів в Дніпропетровську немає ні в кого!

23.06.2010
Компанія ГрінКо-Дніпро в п'ятницю, 18 червня, облаштувала контейнерний майданчик у дворі будинку на проспекті Кірова, 22. Жителі отримали такий подарунок в знак вдячності за своєчасну оплату послуг по вивозу відходів.

Повертаючись вечором у п'ятницю з роботи, жителі будинку номер 22 на проспекті Кірова були приємно здивовані: за день у дворі їх будинку виросла нова споруда з зеленими, живими стінами. На вимощеному плиткою майданчику, огороженому живою стіною з вічнозелених туй, красувалися вичищені до блиску контейнери. Ще вранці ці контейнери стояли прямо біля дороги, а ввечері вони вже отримали власний маленький "будинок"; і не заважають нікому, і виглядають естетично.

Цей подарунок жителі будинку отримали від ГрінКо-Дніпро в знак вдячності за своєчасну оплату послуг по вивозу твердих побутових відходів: в середньому по будинку більше 85% рахунків за вивезення сміття оплачується своєчасно і в повному об'ємі, тоді як в цілому по Дніпропетровську рівень оплати ледве сягає 70%.

Така ситуація з платежами призвела до того, що на 1 червня поточного року загальна заборгованість перед ТОВ "Грінко-Дніпро" досягла 13 мільйонів гривень. Фактично, підприємство вивозить сміття як мінімум з четвертини обслуговуваної території цілком безкоштовно. Проте, незважаючи на збитки, ГрінКо-Дніпро виконує всі взяті на себе зобов'язання, не допускаючи зривів санітарної очистки Дніпропетровська.

З травня поточного року компанія розпочала боротьбу з неплатниками. Але умовляння та прохання допомогли слабо, і два тижні тому ГрінКо-Дніпро перейшла до більш жорстких заходів, передавши біля 20-ти справ боржників до суду. На цьому компанія зупинятися не збирається, обіцяючи, що, якщо ситуація не зміниться, уже найближчим часом буде нова хвиля позовів. П'ятнична акція заохоченя добросовістних громадян - це ще один спосіб звернутися до совісті городян і виправити критичну ситуацію з заборгованостями. Правда, зпочатку обговорювалася більш жорстка акція: компанія планувала привезти сміття до двору, де проживає найбільше неплатників, і залишити його там.

Фактично, "повернути" неоплачену послугу. Ала в сотанній момент позитив переміг, і рішення було прийнято на користь акції заохочення.Залишається лише сподіватися, що зелені туї і цеглинки сучасної плитки стануть коренем і фундаментом взаєморозуміння між городянами та ГрінКо-Дніпро, і що незабаром всі непорозуміння залишаться в минулому. Жителі будуть справно платити за послугу, а компанія позбудеться головного болю, як заставити неплатників погасити заборгованість, і сконцентрується лише на виконанні своєї роботи. А у виграші від цього залишаться всі.






























Команда Грінко

Ми в соціальних мережах

Європейський досвід управління відходами