Нова форма клієнтських рахунків

16.02.2009
Шановні клієнти!

«Грінко» - компанія, що 365 днів у році, 24 години на добу працює для вас. Клієнтоорієнтованість цілком визначає роботу підприємства, від прийняття стратегічних рішень до дрібних нюансів практичній діяльності. Для нас не існує дрібниць, коли мова йде про зручність та комфорт клієнтів. Ми намагаємося продумати всі можливі деталі з тим, щоб не тільки забезпечити сервіс найвищої якості, але й передбачити бажання наших клієнтів. Прикладом таких рішень є введення нової форми клієнтських рахунків.

З лютого 2009 року підприємства «Грінко-Груп» в м.Донецьку та м.Дніпропетровську в цілях зручності клієнта будуть самостійно друкувати рахунки. Хоча дане рішення несе додаткову організаційно-фінансове навантаження для компанії, усі витрати скупатися новими можливостями, що введення бланків, дає нашим клієнтам.

Переваги нової форми полягають у тому, що:

- Рахунок виконаний у формі платіжного доручення, що дозволяє вам уникнути витрат на оплату банківського бланка, а також зекономити час на процедуру оплати, так як банки беруть рахунку даного виду без додаткового заповнення будь-яких документів. - У підсумку ви знайдете інформацію про всіх відділеннях банків, у яких можна сплатити за послуги з вивезення твердих побутових відходів без комісії банку.

- У підсумку ми даємо інформацію про альтернативні методи оплати, для того, щоб Ви мали вибір способу оплати і не прив'язувались до графіка роботи банку.

- У підсумку ми розміщуємо інформацію про актуальні питання.

Крім того, нововведенням є колірна індикація рахунків, що дозволяє клієнтові, ще не читаючи тексту, визначити ситуацію з оплатою наших послуг.

З лютого 2009 року наші клієнти отримують рахунки таких кольорів:

Білі - квитанції для клієнтів, які регулярно сплачують наші послуги;
Жовті - квитанції для клієнтів, які мають заборгованість;
Червоні - квитанції для клієнтів, які мають значну заборгованість.

Звертаємо вашу увагу, що найближчим часом компанія «Грінко» не планує змінювати тариф за послуги, що надаються, незважаючи на економічно обгрунтовану необхідність його підвищення. Ми розуміємо, наскільки для наших клієнтів небажано підвищення цін в нинішніх умовах, і зберігаємо колишній тариф, так як лояльність клієнта є для нас абсолютним пріоритетом.

Команда Грінко

Ми в соціальних мережах

Європейський досвід управління відходами